• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Kırklareli Valiliği
T.C. Kırklareli İl Özel İdaresi
T.C. Kırklareli İl Özel İdaresi
T.C. Kırklareli İl Özel İdaresi
  • İL ÖZEL İDARE
    Hakkımızda Yönetim Teşkilat Şeması Birim Müdürlükleri İlçe Özel İdare Müdürlükleri İl Genel Meclis Üyeleri İl Encümeni Köydes Kamu Hizmet Standartları Mevzuat Banka Bilgisi
  • YATIRIMLAR
    Yatırım Listeleme
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular İhaleler Meclis Gündemleri Meclis Kararları Encümen Kararları Stratejik Plan Yatırım ve Çalışma Programı Faaliyet Raporları Kurumsal Mali Durum ve Beklentiler Raporları Performans Programı Denetim Raporları Yapı Ruhsatları İş Yeri Açma ve Çalışma Ruhsatları
  • İLETİŞİM
°C
21
Nisan2021
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • İL ÖZEL İDARE
    • Hakkımızda
    • Yönetim
      • Vali
      • Genel Sekreter
      • Genel Sekreter Yardımcısı (İdari)
      • Genel Sekreter Yardımcısı (Teknik)
    • Teşkilat Şeması
    • Birim Müdürlükleri
      • Hukuk Müşavirliği
      • Bilgi İşlem Müdürlüğü
      • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
      • Plan Proje Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
      • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • Mali Hizmetler Müdürlüğü
      • Yazı İşleri Müdürlüğü
    • İlçe Özel İdare Müdürlükleri
      • Lüleburgaz İlçe Özel İdare Müdürlüğü
      • Babaeski İlçe Özel İdare Müdürlüğü
      • Vize İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • İl Genel Meclis Üyeleri
    • İl Encümeni
    • Köydes
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Mevzuat
    • Banka Bilgisi
  • YATIRIMLAR
    • Yatırım Listeleme
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • İhaleler
    • Meclis Gündemleri
    • Meclis Kararları
    • Encümen Kararları
    • Stratejik Plan
    • Yatırım ve Çalışma Programı
    • Faaliyet Raporları
    • Kurumsal Mali Durum ve Beklentiler Raporları
    • Performans Programı
    • Denetim Raporları
    • Yapı Ruhsatları
    • İş Yeri Açma ve Çalışma Ruhsatları
  • İLETİŞİM
İL ÖZEL İDARE
  • Hakkımızda
  • Yönetim
    • Vali
    • Genel Sekreter
    • Genel Sekreter Yardımcısı (İdari)
    • Genel Sekreter Yardımcısı (Teknik)
  • Teşkilat Şeması
  • Birim Müdürlükleri
    • Hukuk Müşavirliği
    • Bilgi İşlem Müdürlüğü
    • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
    • Plan Proje Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
    • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
    • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
    • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • Yazı İşleri Müdürlüğü
  • İlçe Özel İdare Müdürlükleri
    • Lüleburgaz İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • Babaeski İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • Vize İlçe Özel İdare Müdürlüğü
  • İl Genel Meclis Üyeleri
  • İl Encümeni
  • Köydes
  • Kamu Hizmet Standartları
  • Mevzuat
  • Banka Bilgisi

İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü

 

Nesrin AK

İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürü

İnsan Kaynakları ve Eğitim Md. : insankaynaklari@kirklareliilozelidaresi.gov.tr

 
 

İNSAN KAYNAKLARI VE EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Görev Tanımı : Kırklareli İl Özel İdaresi’nin insan kaynaklarına ilişkin görevlerinin planlanması, yürütülmesi koordine edilmesi ve denetlenmesi işlemlerini yürütmekle görevlidir.

Bağlı Alt Birimleri:

Personel İşlemleri Servisi

  • Memur-Sözleşmeli Personel

  •  İşçi-TYP-Stajyer Öğrenci Denetimli Serbestlik Personeli

  • Şirket Personel

Maaş ve Bordro İşlemleri Servisi

Eğitim İşleri Servisi

İş Sağlığı ve Güvenliği Servisi

 Personel İşlemleri Servisi

  • Memur-Sözleşmeli Personel

  • İşçi-TYP-Stajyer Öğrenci-Denetimli Serbestlik Personeli

  • Şirket Personeli

  • İl Özel İdaresi hizmetlerinin daha etkin ve verimli yürütülebilmesi için insan kaynaklarının kısa ve uzun vadeli olarak planlamasını yapmak.

  • İl Özel İdaresi hizmetlerindeki değişme ve gelişmeler doğrultusunda norm kadro çalışmalarının sürekliliğini sağlamak.

  • İl Özel İdaresinin işgücüne ilişkin ihtiyaç duyulan personel alımlarım yapmak.

  • Memur, sözleşmeli personel, daimi işçi, geçici işçi, şirket personeli, stajyer öğrenci, Toplum Yararına Programı kapsamında çalışan personel ile Denetimli Serbestlik hizmetleri kapsamında çalışan personel ile ilgili işlemleri mevzuata uygun bir şekilde yürütmek.

  • Personel hukukuna ilişkin yeniliklerin ve mevzuat değişikliklerinin takip edilerek uygulanmasını sağlamak.

  • Toplu iş sözleşmesi dönemlerinde yasal işlemlerin hazırlanması ve takibini gerçekleştirmek.

  • Personelin (Memur-işçi-geçici işçi-sözleşmeli, şirket, vb.) özlük işlemlerine ilişkin kayıtları tutmak.

  • Atama ve nakil işlemlerini yürütmek.

  • Personelin derece ve kademe terfiilerini yapmak.

  • Memur ve işçi personelin emeklilik iş ve işlemlerini yapmak.

  • Memurların görevde yükselme ve unvan değişikliği sınavlarım düzenlemek, işçi personelin unvan ve pozisyon değişikliği sınavlarını gerçekleştirmek.

  • Personelin vekalet, görevlendirme, izin, hastalık izni onayları vb işlemleri yürütmek.

  • İl Encümeni Üyeleri ile 5510 Sayılı Kanun gereği, personelin Sosyal Güvenlik Kurumu İşe Giriş ve İşten Çıkış işlemlerini sonuçlandırmak.

  • Memur ve işçi personelin Disiplin ile ilgili işlemlerini yürütmek.

  • Sendikalar ile ilişkileri ve toplu iş sözleşmelerine ilişkin işlemleri yürütmek.

  • Memur personelin HİTAP girişlerini yapmak.

  • Personel hareketlerinin belirli periyotlar halinde istatistik! bilgilerini düzenlemek.

  • Özel İdare birimlerinde, ilgili mevzuat gereği staj çalışmaları ile ilgili işlemleri yürütmek.

  • Birim arşivi ile ilgili işlemleri yapmak.

  • 5233 Sayılı Terörle Mücadeleden Doğan Zararların Karşılanması Hakkında Kanunu gereği iş ve işlemleri yapmak.

  • 4207 Sayılı Tütün Ürünlerinin Zararlarının Önlenmesi ve Kontrolü Kanunu gereğince gerekli iş ve işlemleri sonuçlandırarak ilgili Birimlere rapor halinde bildirmek.

  • 3628 Sayılı Kanun gereği mal bildirim beyannameleri ile ilgili iş ve işlemleri yapmak.

  • 5018 Sayılı Kamu Mali Yönetimi Kontrol Kanunu ile Kamu İdarelerince Hazırlanacak Faaliyet Raporları Hakkında Yönetmelik Hükümlerine göre birim ile ilgili yıllık faaliyet raporu hazırlamak.

  • İdare personeli (memur-işçi-geçici işçi) hakkında Devlet Personel Başkanlığının resmi sitesine veri girişi yaparak bildirimde bulunmak.

  • Yerel Bilgi web sitesine güncel personel durumunun veri girişini yapmak.

  • İşçi personelin giriş çıkış işlemlerini İŞ-KUR’a bildirmek.

  • İdare işlemlerinin yürütülmesine esas olacak Komisyon onaylarını almak.

  • İl Mahalli İdareler Müdürlüğüne istihdam cetvellerini bildirmek.

  • Amirlerin verdiği ve mevzuatın gerektirdiği diğer iş ve işlemleri yapmak.

Maaş ve Bordro İşlemleri Servisi

  • Memur, sözleşmeli, işçi, geçici işçi. Toplum Yararına Programı (TYP) personeli, stajyer öğrenci maaşlarını, yurt içi ve yurt dışı yollukları ile seyyar görev yolluklarını hazırlamak.

  • Sözleşmeli personel, işçi, geçici işçi. TYP personelinin sigorta primlerini Sosyal Güvenlik Kurumuna bildirilmek.

  • Memur ve işçilerin Bireysel Emeklilik Sistemi işlemlerini gerçekleştirmek.

  • Memur ve Encümen Üyelerinin emekli keseneği işlemlerinin SGK'ya bildirimini yapmak.

  • Memur, sözleşmeli personel ile tüm işçilerin; sağlık raporlarının ve iş kazalarının SGK sistemine bildirimini yapmak.

  • Memur, sözleşmeli personel ve tüm işçi personelin; sendika, kefalet aidatı, disiplin cezalan, icra ve nafaka kesintileri, GSS (Genel Sağlık Sigortası) tahakkuk bordrolarını ve diğer kurumların yasal alacaklarını düzenlemek ve maaşlardan kesilmesini sağlamak.

  • Tüm personelin asgari geçim indirimlerini düzenlemek.

  • Mali Hizmetleri Müdürlüğü ( Muhasebe Servisi ) ile koordineli çalışarak, yapılan işlemleri bildirmek ve kesintilerin yasal süresinde yatırılmasını sağlamak.

  • Amirlerin verdiği ve mevzuatın gerektirdiği diğer iş ve işlemleri yapmak.

 

Eğitim İşleri Servisi

  • İl Özel İdaresi personelinin hizmet içi eğitimlerini organize etmek.

  • İnsan kaynaklan yönetimi alanındaki son gelişmeleri personele aktarmak, çalışanların bilgi ve becerilerini geliştirmek üzere hizmet içi eğitim, seminer, çalıştay,  panel, konferans v.b. etkinlikleri yapmak veya yaptırmak, bu tür etkinliklere ilgili personeli görevlendirmek.

  • Bakanlığımız bünyesindeki eğitim ve dinlenme tesisleri ile ilgili talepleri Bakanlık Personel İşleri Müdürlüğüne bildirmek.

  • Amirlerin verdiği ve mevzuatın gerektirdiği diğer iş ve işlemleri yapmak.

İş Sağlığı ve Güvenliği Servisi

  • İdare personeli için İş Sağlığı ve Güvenliğine ilişkin Ortak Sağlık Güvenlik Birimi (OSGB) hizmet alımına ilişkin ihale işlemlerini yürütmek.

  • Puantaj ve İmza Tüylerini düzenlemek.

  • İhtiyaç duyulan ecza malzemelerini temin etmek.

  • Personelin sağlık tetkiklerini gerçekleştirmek üzere takiplerini yapmak.

  • Personelin iş sağlığı ve güvenliği ile genel sağlık eğitimlerini düzenlemek ve takip etmek.

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Mevzuat
  • Açık Kapı
Karacaibrahim Mahallesi Mecidiye Sokak No:67 KIRKLARELİ
0288 214 12 14